اردبیل؛

بهره مندی 29 روستای پارس آباد از نعمت گاز طبیعی

به مناسبت دهه فجر ۲۹ روستای شهرستان پارس آباد و همچنین ۲ باب ساختمان اداری در شهرهای اسلام آباد و تازه کند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات شرکت گاز استان اردبیل اظھارداشت: در سال۹۲ حدود ۵۵ هزار خانوار روستایی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند که این تعداد در سال جاری به ۱۱۷ هزار خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: با وجود برخی محدودیت ها و تنگناهای مالی، دولت یازدهم گامهای بلندی در راستای خدمت رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت کشور برداشته است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل در اين مراسم ضمن گراميداشت سالگرد پيروزی پرشكوه انقلاب اسلامی بر ادامه راه شهدای انقلاب تاكيد كرد.

پناهنده با بيان اينكه در ايام سراسر پر خير و بركت دهه مبارک فجر ۲۹ روستای شهرستان پارس آباد با قريب به ۱۶۰۰ خانوار از نعمت گاز طبيعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه روند گازرسانی در استان اردبیل بسیار سرعت گرفته و امروز با تمامی توان در تلاش هستیم بهترین نوع خدمات‌رسانی را برای خدمت به مردم شریف استان انجام دهیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.