اردبیل؛

برخورداری 54 روستای شهرستان بیله‌سوار از نعمت گاز طبیعی

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ۵۴ روستای شهرستان بیله سوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛آرام حلیم در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای دمیرچی خرابسی بیله‌سوار اظهار داشت: این پروژه با اعتبار3 میلیارد ریال از سال گذشته آغاز شده بود که با تکمیل عملیات اجرایی الان در حال حاضر به بهره‌برداری می‌رسد و65خانوار با جمعیت210 نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: 49 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردارندکه گازرسانی25روستای شهرستان بیله‌سوار با شبکه گذاری57 کیلومتر و صرف 43 میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهمبوده است که انتظار می‌رود با تلاش و مساعدت مسئولان مربوطه زمینه بهره‌مندی تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز فراهم شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: دولت یازدهم اقدامات ویژه را در گازرسانی به روستاهای شهرستان انجام داده است و دورترین روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که این امر از اولویتهای مهم دولت برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر مناطق محروم و روستایی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به54روستای شهرستان با اعتبار81 میلیارد ریال از سال گذشته کلنگ‌زنی شده است، گفت: عملیات گازرسانی به54روستای شهرستان با60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و تا دی‌ماه96تمامی 54روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: با اتمام گازرسانی به54روستای شهرستانبیش از90 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که این امر زمینه برای آسایش و رفاه هر چه بیشتر ساکنان روستاهای شهرستان را فراهم می‌کند و تلاش می‌کنیم در زمینه بهره‌مندی 10 درصد روستاهای باقیمانده نیز بتوانیم اقدامات اساسی را انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.