رشت؛

شناسایی و تعزیر 63 واحد صنفی متخلف

63 واحد عرضه پوشاک در گیلان شناسایی و تعزیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اعلام این خبر از تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه کالا و خدمات در ماههای پایانی سال خبر داد.

رضا قشلاقی افزود: در بازرسی های مشترک انجام یافته از سوی بازرسان اتاق اصناف و نماینده تعزیرات حکومتی از ابتدای بهمن ماه، تعداد 63واحد عرضه پوشاک با تخلف گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور به شعب تعزیرات حکومتی معرفی شدند که تاکنون به 51 فقره پرونده رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از 103 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی با توجه به اینکه درایام پایانی سال با افزایش تقاضا و خرید کالا و خدمات از سوی شهروندان مواجه هستیم افزود: با ارتقاء سطح همکاریهای خود با ضابطین و دستگاههای نظارتی ، برنامه های نظارتی مشترک در سراسر استان در حال برنامه ریزی و اجرا است.

قشلاقی تصریح کرد: علاوه برمراکز خرید و واحدهای عرضه کالا که مورد نظارت مستمر دستگاههای نظارتی است ، طرحهای نظارت بر واحدهای خدماتی از جمله خشکشویی ها، قالیشویی ها، کت وشلوار دوزها و عکاسان و فیلمبرداران از نیمه دوم بهمن در حال اجرا است. 



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.