رجبلو:یک قدم تا کسب مدال طلا فاصله داشتم

رکابزن ملی پوش دوچرخه سواری گفت: برای کسب مدال طلا یک قدم فاصله داشتم اما یک سهل انگاری مرا عقب انداخت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد رجبلو پس از کسب مدال نقره ماده اسکرچ اظهار کرد: خدا را شکر می کنم زیرا مسابقه ای خوبی را پشت سر گذاشتیم سطح رقابتهای آسیایی تغییر کرده است و  حریفم که مدال طلا را کسب کرد نفر برتر ماده اومنیوم جهان است اما اگر یک لحظه سهل انگاری نمی کردم می توانستم صاحب مدال طلا باشم.
 
وی افزود: حریفم در این رقابتها از پشت من را گرفت به این خاطر به مدال طلا نرسیدم و حیف شد زیرا یک قدم تا رسیدن به طلا فاصله داشتم با توجه به اینکه در هوای سرد و کثیف تهران هر روز به مدت یک سال تمرین می کردم در نهایت نقره نصیبم شد.
 
رجبلو درخصوص مدال نقره اش،تصریح کرد: مدال نقره را دوست ندارم اما برای رقابت در ماده بعدی به دنبال کسب مدال طلا هستم و امیدوارم زحمتی که کشیده ام به نتیجه برسد با این مدال نقره دل همسر و دخترم شاد شده است اما آن را دوست ندارم.
 
وی خاطر نشان کرد: به خاطر شرایط نامساعد مالی که همه فدراسیون ها با آن مواجه بودند نتوانستیم درمسابقات "WORLD CUP " شرکت کنیم اما از رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و تمام کسانی که در فدراسیون زحمت می کشند، تشکر می کنم .همچنین از زحماتی که "مهدی پیشکوهی پور"مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد و "مصطفی سید رضایی" سرمربی تیم ،که حکم برادر را برای بنده دارند ، تشکر می کنم زیرا این مسئولان در حق دوچرخه سواری کشور لطف بزرگی کردند.
 
رکابزن ملی پوش در ادامه تاکید کرد: اگر باشگاه دوچرخه سواری پیشگامان نبود، بنده هم اکنون اینجا حضور نداشتم برخوردی که روز قراردادم مدیرعامل باشگاه انجام داد شرمنده ام کرد آنها موجب حضور من در اینجا و کسب مدال شدند.به خاطر حمایت هایشان بنده همیشه دعا گویشان هستم.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدالی که هم اکنون کسب کردم مدال ارزشمندی نیست اما برای همین مدال آسیایی زحمت زیادی کشیدم و امیدوارم به چشم مردم بیاید و آن را تقدیم ملت ایران می کنم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار