سرمربی تیم ملی پیشگامان کویر یزد:

محرومیت پیشگامان کذب است/ رکابزن متهم به دوپینگ عضو تیم ما نیست

مصطفی رضایی گفت:جواب تست دوپینگ رکابزن پیشگامانی اعلام نشده و اگر هم مثبت باشد به دلیل حضور نداشتن این ورزشکار در تیم مشکل ایجاد نمی کند.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پی انتشار خبرمثبت شدن تست دوپینگ رحیم امامی رکابزن ملی پوش تیم پیشگامان یزد یک رسانه اعلام کرد که امکان محروم شدن تیم پیشگامان کویر یزد وجود دارد به این خاطر پیگیر این قضیه شدیم و با سید مصطفی رضایی سرمربی تیم ملی پیشگامان کویر یزد به گفتگو نشستیم که وی اظهار کرد:این خبر که هم اکنون پخش شده است مانند کسر 6 امتیازی تیم پرسپولیس است که در گذشته اتفاق افتاد و در خصوص مثبت شدن تست دوپینگ رحیم امامی باید بگویم که وی هم اکنون 4 ماه است که در تیم پیشگامان کویر یزد حضور ندارد امسال هم با ما قراداد نبسته است.
 
وی افزود: اگر تست دوپینگ رحیم امامی مثبت در بیاید حداقل 6 ماه زمان می برد که حکم قطعی آن صادر بشود به این خاطر فعلا وی درگیر کارهای دادگاهی اش است،گویا یک نوع تسترون استفاده کرده بود.
 
سید مصطفی رضایی در ادامه بیان کرد: هنوز در خصوص رحیم امامی چیزی قطعی اعلام نشده است حتی اگر چنین اتفاقی بیفتد و اگر دو رکابزن همزمان تست شان مثبت شود فدراسیون جهانی تیم را مقصر اعلام می کند که آن هم 45 روز یا یک ماه زمان می برد که مقصر اصلی را تیم رکابزنان اعلام کنند و بعد از آن باید مدیرعامل یا نماینده تیم باشگاهی به دادگاه برود و از تیم دفاع کند تا وضعیتش مشخص شود.
 
وی خاطر نشان کرد:بنابراین با خبر کذبی که برخی از رسانه ها پخش می کنند چیزی جز غرض ورزی پشت آن نهفته نیست آن هم به خاطر اینکه یک تیم سه سال پشت سر هم اول آسیا می شود و این جریان به مزاج برخی ها خوش نمی آید و این کارها را انجام می دهند.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار