رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پروش اندام:

حرفه ای ها حق دارند در مسابقات جهانی شرکت کنند

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پروش اندام معتقد است که ورزشکاران حرفه ای حق دارند که در مسابقات شرکت کنند و این ارتباطی به فدراسیون ندارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پروش اندام گفت: حرفه ای ها حق دارند در مسابقات جهانی شرکت کنندامید جبلی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهمترین تغییرات در خصوص اوزان و دستههای قدی مسابقات فیزیک و بادیکلاسیک است. به این ترتیب که به تعداد اوزان و دسته‎‎ها اضافه شده است. این قوانین از سال 2017 یعنی سال جاری رسما عملیاتی خواهد شد. همچنین تغییراتی در قوانین 5 نفر برتر صورت گرفته است که این بخش ویژه داوران خواهد بود.

وی افزود : فواصل قدی و وزنی کاهش یافته است و این برای بدنسازی ایران که پتانسیل بالایی دارد، خوب خواهد بود. البته قوانین سفت و سختتری هم برای دوپینگ مد نظر گرفته شده که در کل برای پرورش اندام جهان خوب است.فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران یک فدراسیون آماتوری است. پس بحث حرفهایها ارتباطی با فدراسیون نخواهد داشت اما بنا دارم شخصا با یک مدیریت خوب در بحث حرفهای ورود کرده و آن را ساماندهی کنم. بنا دارم تیمی را تشکیل بدهم که حرفهایهای ایران بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

جبلی گفت:‌ شخصا مدیریت این موضوع را بر عهده دارم تا بچههای حرفهای هم بتوانند در مسابقات شرکت کنند که این ارتباطی به فدراسیون ندارد.بحث بدنسازهای حرفهای ایران تا زمانی که هادی چوپان مقامی کسب نکرده بود، به نوع دیگری در کشور دیده میشد. بدین صورت که ورزشکاران کارت حرفهای را دریافت میکردند و بازنشسته میشدند. هنگامی که چوپان مقام آورد، ورزشکاران کشورمان دیدند که در روی سکو حرفهایهای جهان هم میتوانند حرفهایی زیادی برای گفتن داشته باشند. به همین دلیل برنامههای خوبی برای این بخش داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار