فتح سکوهای جهانی توسط پدیده پرورش اندام ایرانی

حسن گلستانه، نماینده ایران در مسابقات جهانی فیتنس است که با کسب عنوان نایب قهرمانی افتخار آفرید.

فتح سکو های جهانی توسط پدیده جوان ایرانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن گلستانه، نماینده ایران در مسابقات جهانی فیتنس به عنوان نایب قهرمانی رشته فیتنس اسپورت دست یافت.

در این مسابقات که زیر نظر فدراسیون جهانی فیتنس (wff) در ایرلند برگزار شد، گلستانه در دسته قدی 180+ سانتی‎متر در بین شرکت کنندگان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

نایب قهرمانی گلستانه تاریخ سازی بود تا برای نخستین بار یک ایرانی در معتبرترین مسابقات فیتنس دنیا و در این رشته به روی سکوی قهرمانی برود.

پس از افتخار آفرینی گلستانه گفتگویی با این ورزشکار داشتیم  که شرح آن را در زیر می خوانید

متولد چه سالی هستید و کجا به دنیا آمدید؟ اول فروردين ١٣٦٢  و در تهران به دنیا آمدم

تحصیلاتتان در چه رشته ای و تا چه مقطعی بوده است؟ در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده ام و اکنون مدرک کارشناسی این رشته را در اختیار دارم.


از چه زمانی فعالیت حرفه ای در بدنسازی را آغاز کردید؟ 
ازسال ١٣٧٥ به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت داشتم و حالا نیز به سکوی نایب قهرمانی رقابت های جهانی تکیه زدم.


چه عناوین مهمی در رقابت های پرورش اندام به دست آورده اید؟ کسب عنوان نايب قهرمانی فيتنس اسپرت مدل جهان كه براى اولين بار توسط يك ايرانى بدست آمده را در کارنامه دارم.

بزرگترین حاشیه ای که در طول دوران ورزشی با آن روبرو بودید؟ اصولا انسان بی حاشیه ای هستم و در همین راستا با هیچ حاشیه ورزشی رو به رو نبودم.

بهترین و مهمترین اتفاق هایی که در ورزش حرفه ای با آن رو به رو شدید؟ اخذ دان ٢رشته ى جوجيتسو ونايب قهرمانى جهان در فيتنس اسپرت مدل از بهترین اتفاقات دوران ورزشی ام بوده است.

موفقیت های خود را مدیون چه کسی می دانید؟ در ابتدا مديون استاد بزرگوارم على تبريزى هستم كه بی دريغ من را مورد حمايت خودشان قرار دادند و در مرحله ى دوم  مدیون همت و پشتكار خودم هستم.

چه زمانی احساس کردید در حقتان اجحاف شد؟ هيچوقت

الگوی ورزشی شما چه کسی است؟ يزدان راد 

بهترین مربیانی که با آنها تمرین کرده اید چه کسانی هستند؟ يزدان راد، محسن يزدانى، على تبريزى، محسن قرآن نويس

از چه مکمل هایی استفاده می کنید و از نظر شما بهترین مکمل کدام است؟ ازچندين مكمل استفاده كردم اما نمی توان گفت كه كدام مكمل بهترين است زيرا هر مكملى براى هدفى ساخته شده است.

آیا با اسپانسر خاصی کار می کنید؟ در حال حاضر چندين پيشنهاد خارجى و داخلى دارم كه به زودى اطلاع رسانى خواهم كرد.

در طول روز وعده های غذایی شما شامل چه مواد غذایی می باشد؟ انواع پروتيين ها و ٣ وعده كربوهيدرات و ٣ واحد ميوه  و سبزيجات 

به کسانی که علاقمند به این رشته ورزشی هستند چه توصیه ای دارید؟توصيه من به دوستانی كه قصد ورود به اين ورزش روا دارند این است که اگر دنبال موفقيت در اين رشته  و در سطوح  آماتور و  حرفه اى را دارید فقط باید همت، پشتكار، نظم و اعتماد به نفس داشته باشید.

برنامه شما برای آینده؟ قصد شرکت در مسابقات دبليو اف اف(تنها فدراسيون رسمى فيتنس جهان) آسيايى، جهانى و مستر المپيا را دارم.

چه توقعی از فدراسیون دارید؟ هیچ توقعى از فدراسيون ندارم زیرا هدف من، برافراشته شدن پرچم ايران بين ٢٨ كشور دنيا بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار