در مراسم تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)؛

سلطانی فر: امیدواریم در المپیک توکیو بهترین نتیجه تاریخ را بگیریم

مسعود سلطانی فر با حضور در مرقد امام خمینی(ره) ضمن دیدار با سید حسن خمینی با آرمان های امام و اتقلاب تجدید بیعت کرد.

سلطانی فر: امیدواریم در المپیک توکیو بهترین نتیجه تاریخ را بگیریمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک، معاونان، مدیران ستادی، روسای فدراسیون ها و تعدادی از کارمندان وزارت ورزش و جوانان ضمن حضور در مرقد امام خمینی(ره) با حجت الاسلام والمسلمین "سید حسن خمینی" دیدار و گفتگو کردند.

مسعود سلطانی فر در شروع صحبت های خود از این که در ابتدای راه جدید وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین "سید حسن خمینی" جمع مدیران این وزارتخانه را به حضور پذیرفته، تشکر کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن تمجید از حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: ایشان یک چهره ورزشی، حامی ورزش، دوستدار ورزش و مطلع در امور مختلف هستند که بنده همواره افتخار داشته ام به تناوب مسئولیت هایی که داشته ام از راهنمایی و حمایت های ایشان استفاده کنم. در مسئولیت قبلی هم که داشتم افتخار داشتیم پروژه راه اندازی موزه بزرگ حضرت امام را تعریف کنیم که همین جا قول می دهم با قوت و قدرت پیگیری شود.

سلطانی فر سپس با تقدیر از زحمات 3 ساله محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد در راه جدید بتواند ادامه دهنده سیاست های دولت تدبیر و امید در این وزارت خانه باشد و با جدیت به مسیر ادامه دهد.

وزیر ورزش و جوانان این دو حوزه را عرصه های پرمخاطبی دانست و گفت: مردم ورزش دوست و همچنین جوانان خواسته های زیادی از این وزارتخانه دارند و وزارت ورزش و جوانان موظف است کار ساماندهی این امور را با امکانات محدود انجام دهد. 

سلطانی فر همچنین ابراز امیدواری کرد قانون اختیارات و شرح وظایف این وزارتخانه به زودی با تایید دولت راهی مجلس شود تا پس از تایید نهایی حدود مسئولیت و شرح وظایف این وزارتخانه مشخص گردد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: بسیاری از چند ده میلیون جوانی که داریم در کنار حوزه هایی مثل صنعت و تکنولو‍ژی، کارآمدی نظام را بیشتر در موفقت های ورزشی مثل صعود تیم فوتبال به جام جهانی و گرفتن مدال و زدن رکوردهای المپیک و به طور کلی بالا رفتن پرچم کشور و نواخته شدن سرود ملی می دانند که این مسئولیت وزارتخانه را بسی سنگین تر می کند.

سلطانی فر در پایان ضمن تبریک موفقت های اخیر تیم های فوتبال ساحلی، ووشو، شمشیربازی و پرورش اندام، گفت: ورزش کشور رقابت های بسیار مهمی پیش رو خواهد داشت که مهم ترین آن بازی های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و در ادامه المپیک 2020 توکیو خواهد بود که امیدواریم با برنامه ریزی جدی دولت و حمایت همه جانبه بهترین نتیجه تاریخ کشور در المپیک را رقم بزنیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار