وزیر دارایی انگلیس: ترزا می با نزدیکی به ترامپ خود را تحقیر می کند

وزیر دارایی دولت در سایه انگلیس اظهار کرد ترزا می با نزدیک شدن به دونالد ترامپ، خود را تحقیر می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «جان مک دانل»، وزیر دارایی دولت در سایه انگلیس در مصاحبه ای با ایندیپندنت، گفت: حزب کارگر تا 12 ماه آینده ورق را در سیاست انگلستان بر می گرداند، چرا که محافظه کاران در این دوره در حال جدال با برکسیت هستند.

این سیاست مدار افزود: به محض آنکه بحث ها در مجلس بر سر فعال کردن ماده 50 قرارداد لیسبون به پایان برسد، حزب کارگر به اتحاد می رسد و در همان ابتدا از شرایط بد که در نظرسنجی ها بدان اشاره شده، خارج خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد ترزا می، نخست وزیر انگلستان، با نزدیک کردن خود به رئیس جمهور آمریکا با هدف تضمین قرارداد تجاری با واشنگتن، در واقع خود را تحقیر کرده و همین امر باعث خواهد شد تا می محبوبیت خود را از دست بدهد.

ایندیپندنت در ادامه به نقل از مک دانل نوشت: اگر انگلستان در مذاکره با آمریکا درست عمل نکند باید خدمات درمانی را خصوصی کند. این خطر جدی است زیرا ترامپ رئیس جمهور آمریکا، خود یک مذاکره کننده حرفه ای است و شرایط را به خوبی درک می کند و در این زمان وقتی انگلیس خود را بسیار مشتاق نشان می دهد، احتمال دارد که در رسیدن به توافقی خوب شکست بخورد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار