ساری،

فعال بودن 579 تعاونی بانوان

۵۷۹ تعاونی فعال بانوان در زمینه‌های مختلف در استان مازندران فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در همایش بانوان تعاونگر استان مازندران ، گفت: دولت سه سال گذشته همهٔ توان خود را برای رسیدن به جایگاه شایسته در تولید، اشتغال و اقتصاد گذاشت و با تمام مشکلات موجود سعی در مهار تورم، ایجاد و حفظ اشتغال داشته است.

وی با اشاره به ضعیف بودن فرهنگ تعاون، بر فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید کرد و افزود: اساس همکاری و همدلی را باید در تعاونی‌ها دید که با اندک سرمایه خود بیش‌ترین کمک و خدمات را به منطقه خود می‌رسانند..

مدیرکل تعاون استان با اشاره به اینکه باید نگاه به بخش خصوصی تغییر یابد، گفت: هر کاری که قانون اجازه دهد، ما از آن حمایت خواهیم کرد و در رفع مشکلات موجود باید اولویت‌بندی کرد و پذیرفت رفع مشکلاتی که در طی سال‌ها باوجود آمده، نیازمند زمان است.

سیاوش علیزاده مدیر امور تعاون اداره کل نیز در این جلسه، گفت : با توجه به توان بسیار بالای تعاونی ها، بخش تعاون باید سهم خود را در اقتصاد استان به حداکثر برساند.

وی افزود: اگر قرار باشد به توسعه و پیشرفت پایدار برسیم، بخش تعاون و علی الخصوص بانوان تعاونگر می توانند نقش ویژه ای را در این مهم ایفا نمایند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.