کرمان؛

۹۰۰ میلیون برای خدمات درمانی مددجویان رفسنجانی هزینه شد

امسال بیش از ۹۴۵ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان رفسنجانی هزینه شده است.

۹۰۰ میلیون برای خدمات درمانی مددجویان رفسنجانی هزینه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا امیرحسینی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را ۵۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۸۲ نفر از این بیمه شدگان را زنان سرپرست خانوار تحت حمایت تشکیل داده اند.

وی با بیان اینکه چهار میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال طی ۹ ماهه امسال بابت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال پرداخت شده است، افزود: ۳۹۳ نفر از مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد ، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

امیرحسینی در ادامه تعداد بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را ۲۸۵ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این بیماران در قالب طرح شفا توسط کمیته امداد حمایت می شوند که با توجه به بالا بودن هزینه های درمان و به منظور حمایت از این بیماران، نیازمند کمک های خیران هستیم.

وی از حمایت این نهاد از زوج های جوان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر ۳۹ سری جهیزیه به ارزش ۱۵۶ میلیون تومان به ۳۹ نفر از نوعروسان تحت حمایت این شهرستان اهداء شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۶ هزار و ۵۶۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان قرار دارند که به صورت مستقیم از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار