دولت از خانواده‌های نیازمندان حمایت کرده است

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان این که هشت درصد جمعیت استان تحت حمایت این کمته هستند، گفت: دولت نگاه ویژه ای نسبت به خانواده‌های نیازمندان داشته است.

دولت از خانواده‌های نیازمندان حمایت کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمد لطفی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح اردوهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی جدید امداد خودکفایی یکی از موضوعات مهم  این اداره کل است.

وی با بیان اینکه  برنامه‌های مختلفی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: کارهای فرهنگی و برنامه‌ریزی‌های آموزشی، اشتغال و تامین معیشت خانواده‌ها در راستای طرح‌های کوچک و مشاغل خرد و بسته‌های خدمتی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای نسبت به خانواده‌های نیازمندان داشته است و بودجه خوبی در اختیار کمیته امدا و دستگاه‌های مرتبط  اختصاص داده است.

لطفی گفت: اکنون بالغ بر هشت درصد افراد استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند که  شش درصد خانوار استان را تشکیل می‌دهد و تلاش می‌شود خدمات خوبی را به این افراد ارائه دهیم.

وی بیان کرد: با برنامه های صورت گرفته اکنون کمیته امداد به خانه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه در زمستان سال جاری چهار دوره اردویی برگزار خواهیم کرد گفت: جشنواره استانی قرآن از فردا در  بوشهر آغاز می شود و برگزیدگان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.