یزد؛

تکیه بر ظرفیت های داخلی، محور برنامه های مردم و مسئولان

امام جمعه یزدگفت: تکیه بر ظرفیت های داخلی، محور برنامه های مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تکیه به ظرفیت های داخلی و اتکال و توسل به خدا باید همواره محور برنامه ها و حرکت مسئولان قرار گیرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری امروز در سومین یادواره شهدای دوران انقلاب در مسجد روضه محمدیه یزد با تبریک دهه فجر به وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم و دین اهداف الهی خود را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) تنها به نیروی لایزال الهی و حضرت حق تکیه داشت و هیچگاه در دوران مبارزات حق طلبانه خود به شرق و غرب توجهی نداشت.

امام جمعه یزد گفت: منطق حضرت امام (ره) همان منطق حقیقی دین و دلبستگی عمیق به خدا بود و با همین رمز و راز موفق به سرنگونی رژیم ستم شاهی شد و این روحیه با قوت تا پایان ادامه داشت.

ناصری افزود: دشمنان در برهه کنونی بعد از شکست در عرصه های مختلف از طریق فضای مجازی و برنامه های مختلف فرهنگی به دنبال تخریب دین ، فرهنگ و بخصوص ارزش های الهی در میان جوانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان این آب و خاک به شدت برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی با ابزارهای نوین فرهنگی و ماهواره متوسل شده اند بنابراین باید مواظب توطئه های آنها بود.

ناصری گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستیم و باید همواره قدردان نظام ، انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از تعداد 21 شهید مربوط به دوران انقلاب است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار