یزد؛

حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز شکرگذاری ملت به خداوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعلام همبستگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و حامیان آنهاست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای والامقام انقلاب افزود: روز 22 بهمن روز شکرگذاری به درگاه حضرت حق بخاطر استقرار این نظام الهی در کشور ماست.

وی ادامه داد: حضور گسترده آحاد مردم وظیفه شناس و ولایتمدار در راهپیمایی در اصل شکرگذاری ملت به خداوند منان بخاطر اعطای نعمت ولایت فقیه و استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: حضور با بصیرت و پرشور مردم دلاور در راهپیمایی 22 بهمن شکرگذاری به درگاه خداوند منان است که ملت ما با رهبری های حضرت امام (ره) و ولایت فقیه از یوغ استکبار جهانی آزاد شد.

آیت الله ناصری گفت: یوم الله بهمن روز شکرگذاری و سپاس ملت فهیم ما است که در 38 سال گذشته تمام توطئه های استکبار جهانی و حامیان و اذناب آنها را با هوشیاری ، بصیرت ، همدلی و ولایتمداری با موفقیت پشت سر گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: روز 22 بهمن را باید روز نشان دادن قدرت الهی ، وحدت ملت و آگاهی و بصیرت همیشگی آنها ذکر کرد که همچنان مقاوم در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

آیت الله ناصری گفت: ملت ایران امسال در روز 22 بهمن و با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی آن نشان می دهند که بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی همچنان استوار در مسیر نورانی نظام ، انقلاب اسلامی ، شهیدان و ولایت فقیه حرکت می کنند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 70 نقطه استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.