اصفهان؛

هوای استان اصفهان بارانی می شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:سامانه فعال بارشی از امروز ( چهارشنبه ) این استان را فرا می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه زهرا سیدان  افزود: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت یک سامانه بارشی از امروز تا جمعه بر روی استان است.
سیدان گفت: بر این اساس افزایش ابر، گاهی مه آلودگی و وزش باد به نسبت شدید و شدید و بارش برف و باران در استان پیش بینی می شود.
وی افزود: اوج بارش برای مناطق غرب، جنوب و شمال استان و بارش ها بطور عمده به شکل برف پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: تا صبح شنبه با افت شدید دما بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد مواجه خواهیم بود.
وی افزود: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
سیدان گفت: هوای کلانشهر اصفهان برای فردا(پنجشنبه)، ابری و مه آلود ، گاهی وزش باد شدید و بارش برف و برای روز جمعه، گاهی افزایش ابر و مه آلود، وزش باد شدید و بارش برف پیش بینی شده است.
سیدان گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را مبارکه و ورزنه با 17 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه را برزک با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.
وی با اشاره به بارش برف 24 ساعت گذشته درشهرهای مختلف استان اصفهان افزود: در شهرهای فریدونشهر، سمیرم، چادگان، بویین و میاندشت، خوانسار و داران به ترتیب 13 ، 11 ، 6 ، 5 ، 4 و 2 سانتیمتر بارش برف گزارش شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین با اشاره به بارش باران در 24 ساعته گذشته گفت:در شهرهای فریدونشهر، خوانسار، چادگان، سمیرم و داران به ترتیب 6.7، 3.2، 2.7، 2.7 و 0.6 میلیمتر بارش باران گزارش شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.