اصفهان؛

کاهش 38 درصدی میزان بارندگی در کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: میزان بارندگی در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال زراعی قبل، 38 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس ارغوانی  اظهار کرد: میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 29 و یک دهم میلیمتر است در حالی که این رقم در سال گذشته تا همین زمان 47 و نیم میلیمتر بوده است.
وی میانگین بارندگی بلند مدت در کاشان تا امروز را 54 و 6 دهم میلیمتر بیان کرد.
رئیس اداره هواشناسی کاشان همچنین میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته شهر کاشان را 4 و سه دهم میلیمتر بیان کرد و افزود: کمترین و بیشترین میزان بارندگی براساس ایستگاه های باران سنجی منطقه کاشان به ترتیب «ده زیره» با یک و 2 دهم و «آب شیرین» با 7 و یک دهم میلیمتر بوده است.
ارغوانی همچنین هوای امروز کاشان را قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با بارش پراکنده عنوان کرد و افزود: پیش بینی وضعیت جوی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فردا (یکشنبه) بارش صبحگاهی و به تدریج کاهش ابر است.
وی یادآور شد: هوای روز دوشنبه این دو شهرستان نیز صاف، در بعد از ظهر کمی ابری و کاهش دما و سه شنبه نیز صاف در بعد از ظهر نمیه ابری و روز چهارشنبه هم نیمه ابری و همراه با بارش متناوب و پراکنده است.
ارغوانی کمینه و بیشینه هوای شهر کاشان در 24 ساعت گذشته را به ترتیب 2 و 9درجه سانتیگراد برشمرد و گفت: رطوبت نیز حداکثر 95 و حداقل 60 درصد بوده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار