مدیر عامل اپل: بدون مهاجران، شرکت اپلی وجود نخواهد داشت

مدیر عامل شرکت اپل در مصاحبه‌ای گفت اقدامات قانونی برای برخورد با ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را در دست بررسی دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، شرکت آمریکایی اپل می‌تواند غول فناوری دیگری باشد که علیه فرمان اجرایی دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – مبنی بر ممنوعیت ورود افراد از 7 کشور عمدتا مسلمان به آمریکا، دست به اقدام قانونی می‌زند.

تیم کوک – مدیر عامل شرکت اپل – در مصاحبه‌ای به وال استریت ژورنال گفت این شرکت در حال بررسی اقدامات قانونی برای برخورد با این فرمان اجرایی جدید است که صدها نفر از کارمندان این شرکت را درگیر کرده است.

تیم کوک درباره موضعی که اپل برای این اقدام در پیش خواهد گرفت جزئیاتی را بیان نکرد. وی تنها گفت: "ما می‌خواهیم سازنده رفتار کنیم." با این حال شرکت اپل در خصوص سخنان تیم کوک اظهار نظر نکرد.

اظهارات وی در حالی بیان شده است که چند شرکت فعال در حوزه فناوری در اقدامی تلاش خواهند کرد با این فرمان اجرایی از راه قانونی مقابله کنند.

تیم کوک در آخر هفته گفت: "اپل بدون مهاجران حتی نمی‌تواند وجود داشته باشد چه برسد به این‌که مانند روند کنونی، رو به رشد و خلاقیت حرکت کند."

وی به وال استریت ژورنال گفت در حال مذاکره با مقامات "بسیار بسیار بلندپایه در کاخ سفید" است تا آن‌ها را متقاعد کند این فرمان اجرایی را باطل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار