ترامپ از فرستادن سخنگو به برنامه‌های خبری سی‌ان‌ان خودداری می‌کند

پس از آنکه ترامپ سی‌ان‌ان را به انتشار اخبار کذب محکوم کرد، اکنون از فرستادن سخنگو در برنامه‌های این شبکه خودداری می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت تلگراف، گزارش‌ها حاکی است کاخ سفید از فرستادن سخنگویان و دیگر مقامات برای شرکت در برنامه‌های تلویزیونی شبکه سی‌ان‌ان خودداری می‌کند. این تازه‌ترین مشاجره بین دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – و شبکه خبری سی‌ان‌ان است.

طی رقابت‌های انتخاباتی و پس از اعلام نتایج انتخابات آمریکا در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، شبکه خبری سی‌ان‌ان همواره یکی از اهداف حملات ترامپ به رسانه‌ها بوده است.

در ماه گذشته، ترامپ در یک کنفرانس خبری، اخبار سی‌ان‌ان را به عنوان "اخبار کذب" معرفی کرد و از پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران این شبکه خودداری کرد.

یک مقام کاخ سفید به پولیتیکو گفت: "ما فرستاده‌ها را به شبکه‌هایی می‌فرستیم که فکر می‌کنیم برنامه‌های ما را تقویت می‌کنند." وی اذعان کرد سی‌ان‌ان از این دست رسانه‌ها نیست. با این‌حال، وی اعلام نکرد این ممنوعیت دائمی خواهد بود یا خیر.

یک خبرنگار سی‌ان‌ان که نخواست نامش فاش شود، کاخ سفید را به تلاش برای مجازات این شبکه خبری و کاهش رتبه‌بندی آن محکوم کرد. این خبرنگار گفت: "آن‌ها در تلاشند سی‌ان‌ان را از دور خارج کنند."

"جیک تپر" – مجری یکی از برنامه‌های خبری شبکه سی‌ان‌ان -- گفت کاخ سفید دعوت وی برای شرکت در این برنامه را رد کرده است.

وی با اشاره به فرمان اجرایی ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع مهاجر از 7 کشور مسلمان به آمریکا، گفت: "ما از کاخ سفید درخواست کردیم برای شفاف‌سازی و توضیح درباره اقدامی که رئیس جمهور به تازگی انجام داده است، مهمانی به برنامه ما بفرستد. کاخ سفید دعوت ما را رد کرد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار