پربازدیدترین "اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران"

مرگ مادران افغان هنگام زایمان، طالبان در نیمروز دو کارمند راه‌سازی را ربود و نظام سلامت در افغانستان از سوءمدیریت رنج می‌برد ... از پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران است.

پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگارانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مرگ مادران افغان هنگام زایمان؛ آمار واقعی به مراتب بیشتر است، تصاویری از عملیات برف‌روبی جاده بامیان - یکه‌ولنگ، طالبان در نیمروز دو کارمند راه‌سازی را ربود، گلبدین حکمتیار پس از رهایی 100 عضو حزب اسلامی در کابل حضور پیدا می‌کند و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران است.

مرگ مادران افغان هنگام زایمان؛ آمار واقعی به مراتب بیشتر است

بررسی‌های تازه‌ دولت افغانستان و سازمان ملل متحد که به حمایت مالی آمریکا انجام شده ‌است، نشان می‌دهد که میزان مرگ‌ومیر مادران باردار در هنگام زایمان دست‌کم دوچند رقمی است که پیش از این گزارش شده بود.

تصاویری از عملیات برف‌روبی جاده بامیان - یکه‌ولنگ

بارش برف در روزهای گذشته موجب مسدود شدن برخی مسیرها در افغانستان شد.

طالبان در نیمروز دو کارمند راه‌سازی را ربود

عزیز محمدی می‌گوید که طالبان ۲ تن از کارمندان جاده سازی را با خود برده اند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

گلبدین حکمتیار پس از رهایی 100 عضو حزب اسلامی در کابل حضور پیدا می کند

احمد فرزام یکی از اعضای حزب اسلامی در کابل اظهار داشت: "بخشی از نگرانی‌های فرانسه رفع شده است و ملاحظه‌ی خاص وجود ندارد و روسیه در کل با رفع تحریم‌ها هیچ مشکلی ندارد و به بعضی از نگرانی‌های روسیه از سوی وزارت خارجه‌ی و شورای امنیت کشور تا حدی جواب داده شده است.”

نظام سلامت در افغانستان از سوءمدیریت رنج می‌برد

استاد دانشگاه علوم‌پزشکی کابل گفت: به سوء مدیریت، عدم شفافیت قانونی و بعضا فساد اداری در سیستم بهداشت و درمان افغانستان منتقدیم.


حوزه‌های انتخاباتی باید 6 ماه پیش از رای‌گیری تعیین شود

رییس اجرایی بنیاد انتخابات آزاد افغانستان می‌گوید: باید ۱۸۰ روز پیش از انتخابات حوزه ‌ای رای دهی توسط اداره ارگانهای محل به همکاری احصائیه مرکزی و کمیسیون انتخابات تعیین شود.

اعضای یک شبکه تروریستی در بغلان بازداشت شدند

نیروهای امنیت ملی افغانستان، اعضای یک شبکه شش نفری تروریستی را در ولایت بغلان بازداشت کرده‌اند.

تیم شاهین آسمایی در پلی‌اف جام باشگاه‌های آسیا مغلوب حاصلات تاجیکستان شد

تیم فوتبال شاهین آسمایی در دیدار رفت رقابت‌های مرحله پلی‌اف جام باشگاهی آسیا در برابر تیم حاصلات تاجیکستان با یک گل شکست خورد.

وزیر حمل و نقل افغانستان عازم تهران شد

وزیر حمل و نقل افغانستان با هدف بحث در مورد اجرای توافقنامه سه جانبه ایران، افغانستان و هند در مورد چابهار عصر امروز چهارشنبه در راس هیاتی وارد ایران می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.