اهواز؛

افتتاح 4 سینمای کودک و نوجوان در خوزستان

همزمان با ایام مبارک دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار سینما در شهرهای خوزستان گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با برگزاری جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهار سینمای کودک و نوجوانان در آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و اندیمشک افتتاح می گردد.

17 بهمن‌ در شهرستان آبادان سینمای کودک و نوجوان کانون با ظرفیت 160 نفر و زیربنای 210 مترمربع در بلوار قدس، شروع به کار می‌کند.

کودکان و نوجوانان اندیمشکی نیز در 18 بهمن‌ در منطقه کوی جمهوری، شاهد راه‌اندازی سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ظرفیت 135 نفر و زیربنای 120مترمربع خواهند بود.

روزهای 19 و 20 بهمن‌ نیز به ترتیب سینماهای کودک و نوجوانان خرمشهر و سوسنگرد هرکدام با ظرفیت‌های 100 و 150 نفر، کار نمایش تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ی آنها را در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهند کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، از آبان 1395 تاکنون 2 سینمای کودک و نوجوانان را در شهرستان‌های اهواز و دزفول راه‌اندازی کرده و با افتتاح این چهار سینما تعداد سینماهای خود را در خوزستان به عدد 6 خواهد رساند.

آیین گشایش این چهار سینمای کودک و نوجوان ساعت 10 صبح روزهای 17 تا 20 بهمن‌ 1395 با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.