اهواز؛

افتتاح پروژه های عمرانی در اهواز

به مناسبت دهه ‌فجر113 پروژه عمرانی در اهواز افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار اهواز گفت: ۱۱۳ پروژه‌ در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه افتتاح می‌شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی، اظهارداشت: ستاد دهه ‌فجر در اهواز 17 کمیته طرح و برنامه، ارتباطات و اطلاع رسانی، مساجد و تشکل‌های دینی، ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودکان و نوجوانان، اصناف و بازاریان، کرگری و کارآفرینی، بسیج، ورزش، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، فضاسازی وخدمات شهری و کمیته مراسمات را تشکیل داد.

وی درباره برجسته‌ترین پروژه‌ها عنوان کرد: افتتاح 12 مدرسه به جای مدارس کانکسی، مجتمع رفاهی بین راهی، پایگاه بهداشتی در بخش عشایری، جاده حیاویه به طول 10 کیلومتر، زیرسازی جاده حلبه به طول 8 کیلومتر، بخش ویژه سرطان در بیمارستان گلستان،2 پست برق شهید هاشمی و پردیس و احداث مرکز پزشکی قانونی در سه‌راه تپه از جمله پروژه‌های عمرانی مهم هستند.

وی در خصوص جانمایی دستفروشان اهواز گفت: 10 ماه از جمع شدن دستفروشان در مرکز نادری گذشته است و 4 مکان با مشورت با نمایندگان دستفروشان تعیین شد که برای تصویب مکان نهایی به شهرداری سپرده شد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: شهرداری و نماینده دستفروشان محوطه پشت بیمارستان فاطمه‌الزهرا را برای دست‌فروشی مناسب دیدند و تاکنون 500 نفر دست‌فروش ثبت‌نام کردند؛ روز شنبه هفته آینده دست‌فروشان در محوطه پشت بیمارستان فاطمه‌الزهرا کار فروش خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.