کرمان؛

افتتاح 46 طرح عمرانی در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد گفت: 46 طرح عمرانی با اعتبار 50 میلیارد ریال طی ایام الله دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می شود.

افتتاح 46 طرح عمرانی در عنبرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حجتی پور با اشاره به خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی در راستای رفاه عمومی جامعه افزود: امسال هم مطابق سال های گذشته شاهد افتتاح طرح های عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، زیربنایی و غیره در شهرستان عنبرآباد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی، صفحه‏ ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود.
حجتی پور تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

فرماندار عنبرآباد گفت: دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، الگو و زمینه بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ستمکار را فراهم کرد.

حجتی پورر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان به حق پیوسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان عنبرآباد تبریک گفت.

وی اطلاع رسانی خدمات دولت در دستگاه های اجرایی شهرستان عنبرآباد را نیز خواستار شد و خاطرنشان کرد: خدمات دولت که در حقیقت خدمات نظام است باید به اطلاع مردم رسانده شود که این مهم وظیفه روابط عمومی ادارات است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.