کرمانشاه؛

فعالیت 77 تیم عملیاتی در روزهای یخبندان و برفی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 4500 نفر طی چند روز برف و یخبندان در سطح استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پیمان یاوری با اشاره به برف و کولاکی که از هفتم بهمن نقاط مختلف استان کرمانشاه را در بر گرفت، اظهار کرد: در این مدت تا صبح امروز (12 بهمن) به 4506 نفر امدادرسانی کردیم.

وی اظهار کرد: در این مدت 42 مورد حادثه داشتیم که 29 مورد آن برف و کولاک و هشت مورد کوهستان بوده و مابقی نیز مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از انتقال 32 نفر به مراکز درمانی در این مدت خبر داد و گفت:طی چند روز اخیر برف و یخبندان 327 نفر از خدمات اسکان اضطراری هلال احمر بهره‌مند شدند و تعداد زیادی از افراد نیز اقلام غذایی دریافت کردند.

یاوری خاطرنشان کرد: در این مدت 28 نفر از افراد از جمله چوپانان، کوهنوردان و ... را نیز از گرفتاری در کولاک کوهستان نجات دادیم که یک مورد آن عملیات بسیار سختی برای امدادرسانی به رانند یک لودر در کوه‌های کنگاور بود.

وی افزود: همچنین طی چند روز اخیر هفت مادر باردار که شرایط نامناسبی داشتند را به مراکز درمانی منتقل کردیم که چون راه بسته بود و امکان پرواز بالگرد هلال احمر نیز وجود نداشت، در برخی موارد مجبور به استفاده از نفربر ارتش شدیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت 77 تیم عملیاتی با حدود 996 نفر نیرو پای کار بودند، تاکید کرد: 55 مورد نیز اعزام آمولانس داشتیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، فعالیت ، 77 ، تیم ، برفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار