کرمانشاه؛

سردترین شب های استان

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای دیشب شهر کرمانشاه با یک درجه کاهش نسبت به شب قبل، به یازده درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی‌محمد زورآوند با اشاره به برودت هوای شب گذشته در نقاط مختلف استان، اظهار کرد:سردترین نقطه شب گذشته در استان کرمانشاه کوزران با 18.6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود.

وی ادامه داد: شب گذشته دمای هوای شهر کرمانشاه نیز در سردترین ساعت به یازده درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید که از شب قبل آن یک درجه سردتر شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه به غیر از برخی از نقاط، اکثر شهرهای استان شب گذشته افزایش دما داشتند، تصریح کرد: برای مثال دمای اسلام آبادغرب از پانزده درجه سانتی‌گراد زیر صفر در دو شب قبل، به منفی چهارده درجه سانتی‌گراد در شب گذشته رسیده است.

زورآوند از افزایش محسوس دمای هوا طی امشب خبر داد که باعث می‌شود دمای هوای شهر کرمانشاه به سه تا چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر افزایش یابد.

به گفته این مسئول، دوباره برای دو شب آینده تا پایان هفته کاهش دما را خواهیم داشت و سردترین شب‌ها را در این مدت تجربه خواهیم کرد.

وی معتقد است، به تدریج از اوایل هفته آینده به مدت چند روز روند افزایش دمای هوا را خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص سامانه‌ای که از امروز (12 بهمن) وارد استان می‌شود نیز یادآوری کرد: اگرچه بارش‌های این سامانه مختصر است، اما احتمالا برای پنجشنبه شب به صورت برف خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.