دوربين های مدار بسته، زورگيران ميانسال را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: زن و مرد ميانسالی که با استفاده از سلاح سرد اموال شهروندان را به سرقت می بردند، توسط اطلاعات مردمی و دوربين های مدار بسته شناسايی و در عمليات ضربتی پليس دستگير شدند.

دوربين های مدار بسته، زورگيران ميانسال را به دام انداختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ رضا شيرزادی گفت: در پی اعلام به مرکز فوريت های پليسی 110 مبني بر يک مورد زورگيری در نزديکی بيمارستان امام خميني(ره) كوچه مهر، با توجه به حساسيت موضوع مراتب در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت و اکيپی از ماموران بي درنگ در محل حاظر که شخصي به ماموران مراجعه و بيان داشته در حال گذر از کوچه بوده که زن و مرد ميانسالي با تهديد چاقو و قمه با زور و اجبار مبلغ دو ميليون 300 هزار ريال وجه نقد از وی به سرقت برده و از محل متواری شده اند.

اين مقام انتظامی در ادامه تصريح کرد: در اين راستا بدون فوت وقت اکيپی ويژه از ماموران تخصصي کلانتري 16 سعدي وارد عمل شده و با استفاده از اطلاعات مردمي و دوربين های مدار بسته آن منطقه در کمتر از سه ساعت مشخصات و محل اختفای متهمان را که در يکي از محلات حاشيه شهر کرمانشاه بوده، شناسايی می‌کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، چند اکيپ از مأموران کارآزموده اين شهرستان وارد عمل شده و به محل اختفای متهمان مراجعه و با محاصره محل، راه فرار آنها را مسدود کردند و در اقدامي ضربت هر دو متهم دستگير شدند.

سرهنگ شيرزادی در پايان با اشاره به اينکه، متهمان زن و مردی ميانسال و سابقه دار هستند، بيان داشت: در اين زمينه پرونده ای تشکيل و متهمان نيز جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار