راستگو در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر خبر داد؛

بررسی حادثه پلاسکو، دغدغه همه مسئولان و مردم شده است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی حادثه پلاسکو، دغدغه همه مسئولان و مردم شده اما برخی درصدد هستند که در خصوص این حادثه خود را دغدغه‌مندتر نشان دهند.

دغدغه حادثه پلاسکو و دغدغه همه مسئولان و مردم شده استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به تصویب یک فوریت تشکیل کمیسیون حقیقت‌یاب حادثه پلاسکو برنامه‌ریزی ویژه مسئولان شهری و آتش‌نشانی و امدادرسانی و آواربرداری از بدو وقوع حادثه اظهار داشت: اگر چه بررسی ابعاد این حادثه امروز به دغدغه مسئولان و مردم تبدیل شده است اما تعدادی درصدد هستند که خود را دغدغه‌مندتر و مسئول‌تر از دیگران نشان دهند.

وی با تأکید بر اینکه مشاوره اشتباه به اعضای شورا تنها تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد و توجه به فراگیری انتخابات عده‌ای از اعضای شورای شهر با ارایه لیست و تطمیع شبکه‌های معاند تنها به دنبال انتفا شخصی و مهندسی خود هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بدون شک بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و پیشگیری از حوادث مشابه آن دغدغه تمام مسئولان و اعضای شورای شهر است و تنها به یک جناح سیاسی خاص مربوط نمی‌شود.

راستگو با بیان اینکه در خواست دارم به عده‌ای از اعضای شورای شهر مشاوره اشتباهی ندهند، گفت: در نخستین ساعت وقوع حادثه پلاسکو از این ساختمان بازدید کردم، به همین دلیل مطرح می‌کنم که همه مسئولان و اعضای شورای شهر درصدد خدمت‌رسانی و رسیدگی به این حادثه بودند.

وی اضافه کرد: اینکه بخواهیم تنها یک گروه و جناح را مسئول بدانیم، درست نیست، چراکه در خصوص حادثه پلاسکو همه مشغول رسیدگی و خدمت بودند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به تشکیل دو کمیته ویژه رسیدگی به حادثه پلاسکو اشاره کرد و گفت: اگر تشویش‌های ایجاد شده مرتبط با عدم حضور در این کمیته‌ها است، من نیز درخواست افزایش تعداد این کمیته و حضور خود را در آن خواستار هستم.

راستگو با اشاره به حضور شهردار تهران با شورای شهر جهت رسیدگی به موضوعات مطرح شده حادثه پلاسکو تصریح کرد: اگرچه از زمان وقوع حادثه شهردار تهران فعالانه در حادثه پلاسکو حضور داشتند اما لازم است که در خصوص اقدامات به وجود آمده، پاسخ دهیم.

وی با اشاره به انتشار برخی لیست‌ها در خصوص بیان تخصص اعضای شورای شهر و تأکید مستقیم و غیرمستقیم به برتری یک صحن و جناح افزود: همه اعضای شورای شهر به دنبال آن ‌هستند که مشکلات مردم کاهش یابد.

انتهای پیام /

برچسب ها: مسئولان ، مردم ، رسیدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار