دانشور:

کودکان‌کار از حقوق و مزایای کافی برخوردار نیستند

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیشتر کودکان‌کار از حقوق و مزایای کافی برخوردار نیستند و این موضوع به دلیل غفلت‌زدگی از سوی دستگاه‌های اجرایی رخ داده است.

فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خرید و فروش کودکان‌کار، اظهار داشت: اکثر کودکان‌کار زمانی که به سن 10 تا 12 سال می‌رسند به ناچار مجبورند به ازدواج‌های پولی تن دهند.

وی با بیان اینکه بیشتر کودکان‌کار از حقوق و مزایای کافی برخوردار نیستند، گفت: این موضوع به دلیل غفلت‌زدگی از طرف دستگاه‌های اجرایی رخ داده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروزه راهکارهای برون از این موضوع را کسانی نوشته‌اند که اشراف کافی به موضوع و مشکلات نداشته‌اند.

دانشور با بیان اینکه در بحث بحران‌های اجتماعی و سیاست‌گذاری‌ها همیشه مشکلاتی وجود داشته است، تأکید کرد: بدون شک اگر مدیری کارشناس در خصوص حل این معضل داشتیم، می‌توانستیم به درستی موضوع کودکان‌کار را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید کارها را به صورت تخصصی حل کنیم، گفت: به دلیل گزینشی انتخاب کردن مدیریت‌ها، در بسیاری از مسائل و مشکلات ناکام مانده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار