کرمان؛

کمبود نیرو دردستگاه قضایی

معاون منابع انسانی قوه قضائیه با بیان اینکه کمبود منابع و بودجه از مشکلات دستگاه قضائی است، افزود: یکی از با ارزش ترین، کلیدی ترین واهداف انقلاب اسلامی تحقق عدالت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی رضا امینی در جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در محل دادگستری کرمان با حضور قضات وکارکنان اداری شهر کرمان برگزار گردید با تبریک فرا رسیدن دهه فجر،گفت:احقاق حق و گسترش عدالت و مبازره با ظلم وفساد جزءوظایف ذاتی قوه قضائیه محسوب می شود.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی محصول سه رکن اساسی است ، بیان داشت: رکن اول مردم هستند، اگر مردم انقلاب را نمیپذیرفتند و آرمانهای آن را باور نداشتند، قطعاً انقلاب اسلامی رخ نمیداد، بنابراین تلاش مردم بود که به رهبری امام (ره) انقلاب به بار نشست.

امینی با اشاره به اینکه رکن دوم آرمانها و اهداف انقلاب است که هویت و ماهیت آن را تشکیل میدهند، تصریح کرد: رکن سوم نیز رهبری است که مردم را در مسیر آرمانها هدایت میکند، اگر رهبری قاطعانه الهی امام (ره) نبود، نتیجه نمیگرفتیم.

وی افزود: انقلاب یک بعد تاریخی و یک بعد فرازمانی دارد و تا هنگامی که ارزشها و آرمانهای آن را دنبال کنیم، پایدار میماند.

امینی عنوان کرد: بهترین سند در نمایش اهداف و آرمانها قانون اساسی و کلیدیترین ارزش انقلاب موضوع عدالت است و ارزشی بالاتر از آن نداریم.

امینی تصریح کرد:دستگاه قضائی شاخص و تراز عدالت در جامعه است وهرگونه کوتاهی در دستگاه قضائی جامعه را از ریل و مسیر عدالت خارج می کند.

وی اجرای عدالت و تامین امنیت را از اهداف مقدس قوه قضائیه برشمرد و افزود:خانواده بزرگ دستگاه قضائی همواره در جهت تحقق عدالت درجامعه حرکت می نماید.

این مقام عالی قوه قضائیه کار قضائی را بسیار سخت و پرفشاری دانست و خاطرنشان ساخت:کارکنان قضائی واداری سربازان و فرشتگان عدالت در جامعه هستند و مسئولان عالی قوه قضائیه هیچ گاه پاسخگوی زحمات شبانه روزی این قشر زحمت کش نخواهند بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.