شهرکرد؛

بهره برداری از 4 طرح گازرسانی در دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر، 4 طرح گازرسانی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدير عامل شرکت گاز چهارمحال و بختياری گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 4 طرح گازرسانی در شهرستان های کیار، اردل و لردگان به بهره برداری می رسد.

سیامک حیدری افزود: گازرسانی به روستاهای پوراز، جوزستان، برنجگان و شهرک دورک در بخش ناغان شهرستان کیار با 550 انشعاب، 16 هزار متر طول شبکه توزيع و 85 میلیارد و 700 ميليون ريال اعتبار یکی از طرح های آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: گازرسانی روستای شيخ محمود شهرستان اردل با 80 انشعاب، 2 هزار و 700 متر طول شبکه توزيع و 2 میليارد ريال اعتبار نیز افتتاح خواهد شد.

حیدری، گازرسانی به روستای چيگو در بخش منج شهرستان لردگان با 200 انشعاب، 13 هزار و 620 متر طول شبکه توزيع و 30 میلیارد ريال اعتبار را از دیگر طرح های قابل بهره برداری بیان و اضافه کرد: روستاهای آبزير، امام آباد و دلی شهرستان لردگان هم با 400 انشعاب، 15 هزار و 604 متر طول شبکه توزيع و 41 میلیارد ريال اعتبار گازرسانی می شود.

وی ادامه داد: برای انجام این طرح ها در مجموع 158 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته حیدری؛ هم اکنون 93 درصد از جمعیت چهارمحال و بختیاری شامل 99 درصد جمعیت شهری و 84 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار