شهرکرد؛

کاهش 3 درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از کاهش 3 درصدی مصرف گاز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سیامک حیدری گفت: طی 9 ماه اول امسال 708 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در چهارمحال و بختیاری مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است.

وی میزان مصرف گاز طبیعی طی 9 ماهه اول سال گذشته در استان را 729 میلیون مترمکعب بیان کرد و افزود: روزانه به طور متوسط 6 میلیون مترمکعب گاز از سوی مشترکان استان مصرف می شود.

حیدری اضافه کرد: در حال حاضر 289 هزار و 989 مشترک شهری و روستایی، صنعتی و کشاورزی و ایستگاه CNG در استان فعال است که این تعداد نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: 93 و نیم درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری شامل 99 درصد جمعیت شهری و 86 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

حیدری ادامه داد: همچنین از 752 روستای چهارمحال و بختیاری، 438 روستا شامل 86 هزار و 316 خانوار تحت پوشش شبکه گازرسانی می باشد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 665 کیلومتر شبکه گاز روستایی در چهارمحال و بختیاری فعال است گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به 27 روستای استان نیز در حال اجراست.

حیدری افزود: از 195 روستای شهرستان کوهرنگ که پربارش ترین و سرد ترین نقطه استان است، تنها 58 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار