شیراز؛

ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در فارس

پیش ثبت نام سفر های نوروزی عتبات عالیات در استان فارس آغاز می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: پیش ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات همزمان با دهه فجر آغاز و تا 18 بهمن ماه ادامه دارد.

زیلنی با اشاره به اعزام کاروان‎های زمینی و هوایی عتبات عالیات افزود: پیش ثبت‌نام‎ ها در قالب گروه‎ های یک تا 7 نفره برای گروه‎ های با جمعیت بالاتر در قالب گروه‎ های 35 نفره انجام می‎شود، که 15 درصد ظرفیت اعزام ‎های این دوره به این گروه‎ ها اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه پس از پایان ثبت نام قرعه‎کشی انجام و زمان قطعی ثبت نام از 23 بهمن در سامانه اعلام و قابل مشاهده است، افزود: اعزام کاروان ها از ۲۵ اسفند ماه امسال تا 31 اردیبهشت سال ۹۶ از سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‎شود.


وی ادامه داد: 140 دفتر زیارتی مجاز در سطح استان فارس فعالیت دارند و متقاضیان می‎توانند با مراجعه مستقیم به این دفاتر نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام یا از طریق سامانه atabat.haj.ir ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس از علاقه‌مندان به سفر عتبات در خواست کرد که با کاروان‌ های حج و زیارت به این سفر اعزام شوند و از سفر با کاروان‌هایی غیر از سازمان حج و زیارت خودداری کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار