شیراز؛

اعزام 5 هزار دانشجو ی فارس به عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت استان فارس از اعزام 5 هزار دانشجو به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه در کل کشور 16 هزار نفر در قالب کاروان‎های دانشجویان و دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام می‎شوند، گفت: استان فارس با اعزام ۵ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات رتبه نخست را در کشور دارد.

زینلی افزود: این تعداد در قالب کاروان‎های زمینی روزانه و پروازهای هفتگی تا اردیبهشت ماه به عتبات اعزام می‎شوند.

وی با اشاره به اینکه سفر دانشگاهیان به عتبات عالیات باید متفاوت با کاروان‌های عادی باشد، افزود: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه می‎توانند بهترین بهره را از این سفرها کسب کنند و حج و زیارت آمادگی دارد که برای بهتر کردن آداب زیارت نظرات دانشگاهیان را دریافت و اجرا کند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اعزام زمینی و هوایی در استان فارس خاطرنشان کرد: هر روز 3 کاروان به صورت زمینی و هر هفته یک کاروان به صورت هوایی از استان فارس به عتبات اعزام می‎شوند و از این تعداد یک کاروان هوایی به دانشگاهیان اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: در اربعین امسال 100 هزار نفر از استان فارس به عتبات اعزام شدند و با توجه به راه‎اندازی نمایندگی کنسولگری دولت عراق تلاش شد که صدور روادید برای زائران با سهولت و کمترین فرصت انجام شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.