شیراز؛

مهلت ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان تا اول دیماه

ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان در فارس از 21 آذرماه آغاز شده و تا یک دی ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد شریفانی مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان فارس گفت: نتایج قرعه‌کشی ثبتنام عتبات عالیات در تاریخ 4 دیماه بر روی سایت www.labbayk.ir اعلام و اعزام کاروان از اول بهمن تا آخر فروردین انجام می ‌شود.
وی با بیان اینکه کاروان ‌های اعزامی شامل اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه است، افزود: کاروان ‌ها به دو صورت متاهل و مجرد اعزام می شوند و افراد متاهل مجاز هستند همسر و حداکثر 2 فرزند خود را با  همان هزینه یکسان به این سفر ببرند.
شریفانی با بیان اینکه به زائران و یک نفر از همراه آنها که شامل همسر آنها می ‌شود تسهیلات تعلق می ‌گیرد خاطرنشان کرد:  تسهیلات برای سفر هوایی 1.5 میلیون تومان و برای سفر زمینی یک میلیون تومان با سود 4درصد در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد:  مدت زمان سفر 7 روز است و زائران به شهرهای کاظمین، نجف و کربلا می ‌روند، شهر سامرا به دلیل نداشتن امنیت از لیست حذف شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این سفر برنامه‌های ویژه فرهنگی شامل زیارت قبر حضرت حر، بازدید از کتابخانه و محل اقامت علامه امینی، بازدید از بیت حضرت امام (ره) و صافی صفی(اثیب یمانی) در نظر گرفته شده است.
مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان فارس با بیان این نکته دختران مجرد فقط به صورت هوایی امکان اعزام به عتبات عالیات را دارند تصریح کرد: پارسال 5 هزار نفر ثبتنام دانشگاهیان و هزار و 500 نفر هم متقاضی کاروان دانشگاهی داشتیم که از این تعداد 25 کاروان در 3 نوبت اعزام شد و امسال این تعداد افزایش یافته است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.