اردبیل؛

آغاز مسابقات بین‌المللی شطرنج در سرعین

رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل گفت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام دهه فجر با حضور ۱۲ کشور در سرعین آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ هوشنگ خوش‌لحن در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی شطرنج جام دهه فجر در شهرستان سرعین اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام دهه فجر با حضور 12 کشور به میزبانی شهرستان سرعین برگزار شده و تا 16 بهمن در منطقه ادامه دارد.

وی افزود: شطرنج‌بازانی از استان اردبیل، کشورهای اسپانیا، فرانسه، عراق، گرجستان، تاجیکستان، اکراین، ارمنستان، ترکیه، هندوستان، بلاروس، ایران و آذربایجان در این رقابت‌ها حضور دارند و باهم به رقابت می‌پردازند که امیدواریم تیم ایران همچون همیشه سربلند باشد.

رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل تصریح کرد: شرکت‌کنندگان با شرکت در مسابقات بین‌المللی شطرنج جام دهه فجر می‌توانند از جوایز ویژه‌ای بهره‌مند شوند و سطح توانایی و توانمندی خود را به طور قابل چشم‌گیری ارتقا دهند که به همین منظور استفاده از اساتید برجسته و توانمندی در نظر گرفته شده است.

خوش‌لحن بیان کرد: این مسابقات با حضور 140 شطرنج‌باز حرفه‌ای از استان اردبیل آغاز شده که امیدواریم این شرکت‌کنندگان افتخاری برای مملکت ایران و به ویژه استان اردبیل باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون سازند و ما هم‌اکنون درصدد هستیم که بتوانیم برگزاری این مسابقات را به طور ویژه ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل به خصوص شهرستان سرعین شرایط لازم برای میزیانی مسابقات بین‌المللی شطرنج را دارد، گفت: درصدد هستیم تا با رایزنی‌های اساسی با فدراسیون شطرنج برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج را در اردبیل تداوم بخشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.