جلالی:چرا پنالتی ما را نگرفتند/منشا تا پایان لیگ در پیکان می ماند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:اگر پنالتی دقیقه 5 را برای ما داور می گرفت شرایط عوض می شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مجید جلالی پس از شکست 3 بر 2 مقابل استقلال در نشست خبری گفت: در 17-18 روز گذشته این چهارمین بازی ما بود و معلوم است که به ما فشار می‌آید و آن هم در زمینی لغزنده و 10 نفره شدن، این مشخص است که شرایط سختی برای ما رقم خورده و زیر فشار بودیم و از بازیکنانم ممنون هستم. باید جلوی یکسری اتفاق ها را بگیریم تیم هایی مثل ما که روی سکوها و رسانه‌ها نداریم.

وی درباره ماندن منشا تصریح کرد: امیدوارم در آینده بهتر شویم. با منشا امروز صحبت کردم. قطعا او تا پایان فصل در تیم ما می ماند و با توجه به بضاعت مان به دنبال جذب بازیکن هستیم. می خواهیم برای آینده زمینه درست کنیم. جوان های من امروز خوب بودند. در لحظاتی اشتباهاتی داشتیم، وقتی جلوی یک تیم بزرگ از دقیقه 10 ده نفره می شوید کار سخت می شود.


وی ادامه داد: انتظار داریم که داور همیشه قانونی سوت بزند و قانونی قضاوت کند نه اینکه رفتارها متفاوت باشد. در بازی استقلال و خوزستان و سپاهان دو پنالتی ما گرفته نشد. تعریف هَند نباید متفاوت باشد. اینکه در هر بازی یک جور تعریف شود. داور در اکثر دقایق خوب قضاوت کرد اما قوانین باید همیشه به یک شکل و به صورت قانونی حمایت شود تا شائبه‌ای پیش نیاید که چون ما هوادار نداریم حق ما ضایع می‌شود این ذهنیت برای ما پیش می‌آید.

جلالی در مورد اعلام وقت اضافه در نیمه دوم، گفت: این مسأله ذهن را مشغول می‌کند اما نمی‌خواهم به آن بپردازم اخراج بازیکن ما هم درست بود اما می‌گویم روند قانونی همیشه باید اجرایی شود. آن هَند که در محوطه جریمه استقلال رخ داد کاملاً واضح بود چرا آن پنالتی را نگرفت چون روبه‌روی ما استقلال حضور داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار