بیانیه جلالی بابت کناره گیری از کانون مربیان

مجید جلالی با صدور بیانیه ای از کانون مربیان فوتبال ایران کناره گیری کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی علت کناره گیری خود از کانون مربیان را مشغله کاری، خستگی و دلسردی اعلام کرده است. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است.

 تمامی اعضای هیئت مديره محترم كانون مربيان فوتبال ايران در جريان هستند كه از حدود يكسال و نيم پيش موضوع كناره گيری از انتخابات بعدی را به اطلاع آنها رسانده بودم و به هیچ عنوان بنای حضور در انتخابات را  نداشتم اما در نهایت و بنا به اصرار بزرگان و دوستان عزيزم برای به آرامش رساندن فضای انتخابات اعلام حضور كردم و انتخابات انجام شد. 

در اينجا ذكر چند نكته ضروری است:
کانون مربیان در تمام این سال‌ها برای من، چیزی فراتر از یک فعاليت سندیکایی ساده بود. این کانون حاصل چهارده سال‌ رنج و زحمت بسياری از دوستان و همراهان بی ادعا و تلاشگر است كه بدون كوچكترين چشم داشتی در رويای ایجاد يك نهاد صنفی كاملا مستقل و سلامت برای جامعه مربيان كشور بودند.

 همچنين سعی داشتيم هر ساله مربیان گمنام اما زحمتکش سراسر کشور را در رده‌های پایه، بانوان و بزرگسالان معرفی و از آن‌ها به علت تلاش های صادقانه ای كه برای فوتبال انجام می دهند قدردانی كنيم تا دایره مربیان کشور محدود به مربیان مشهور نباشد و مربیان بزرگ اما ناشناخته فوتبال ایران هم تا جایی که بضاعت مان اجازه می‌داد، دیده شوند.

تلاش کردیم این کانون را به عضویت مجمع فدراسیون فوتبال ایران در بیاوریم که البته در تمام این سال‌ها با مكاتبات فراوان و پيگيريهای انجام شده به امید خدا طی ماههای آینده وارد مجمع فدراسیون خواهد شد تا مربیان بتوانند نماینده‌شان را به مهم‌ترین نهاد تصمیم گیری فوتبال کشور بفرستند.

کانون مربیان از حالا به بعد دارای توان اقتصادی هم خواهد شد كه اميدوارم هيئت مديره محترم جديد اجازه ندهند جاذبه های آن در مسير سلامت كانون خللی ايجاد كند. این اتفاقات مثبت، حاصل زحمات تیمی است که در تمام این سال‌ها بدون ریالی دستمزد و به صورت صد در صد افتخاری برای به سرانجام رساندن این مسیر تلاش کردند.

 لازم می دانم از تمام کسانی که در تمام این سال‌ها کنارم حضور داشتند و خالصانه زحمت كشيدند از صميم قلب تشكر كنم و به آنها اطمينان می دهم كه به آن اندازه  قدرشناس هستم كه زحمات صادقانه آنها را تا پايان عمر در ياد خود زنده نگهدارم.

 برای هیئت مدیره جدید این کانون آرزوی موفقیت دارم و به حسب تجربه عرض می کنم که در راه خدمت تنها لذت خدمت كردن  است كه می ماند و مأموريت من تا اينجا بود و بدين وسيله به علت مشغله كاری ، خستگی و البته دلسردی كناره گيری خودم را از كانون مربيان فوتبال ايران اعلام و ضمن قبول تقصير در نقصان عملكرد از تمام همكاران ، نمايندگان عزيز استانها و بزرگان جامعه مربيگری كشور عذرخواهی می کنم.

من به عنوان  يك مربی كوچك از جامعه بزرگ مربيان كشور انتظار مراقبت از دستاوردهای كانون و پيشرفت آن را دارم. 

با احترام
مجید جلالی؛ نهم دی ماه 95

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار