جلالی:

منتظر درخشش پیکانی ها در لیگ باشید/تیم ملی نتیجه خوبی مقابل قطر گرفت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استفاده خوبی از تعطیلات لیگ داشتیم و منتظر شروع بازی های لیگ برتر و درخشش بازیکنانم هستم.

جلالی : منتظر درخشش پیکانی ها در لیگ باشید/ تیم ملی نتیجه خوبی مقابل قطر گرفت سرمربی تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت تیمش گفت: در یک ماه تعطیلی 5 بازی تدارکاتی برگزار کردیم و بازیکنان خوب تمرین کردند .باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم تا اثرات این بازی های دوستانه و تعطیلی لیگ  مشخص شود.

جلالی درخصوص میزان رضایتش از نتایج پیکان در 4 هفته اول لیگ بیان کرد :از بازیکنانم رضایت دارم و بهترین بازی ما در بازی چهارم بود که نشان داد روند رو به پیشرفت است و قطعا در ادامه لیگ بازیکنانم درخشش بیشتری خواهند داشت.

سرمربی تیم پیکان در خصوص دلیل انتخاب شهر تبریز برای اردوی تیمش خاطر نشان کرد: شرایط آب وهوای شهر تبریز در این فصل مناسب برگزاری اردو بود و از طرفی دیگر برنامه داشتیم که با تیم های که در 4 هفته اول بازی کردیم مجددا بازی دوستانه برگزار کنیم که بازی با استقلال تهران لغو شد و 2 بازی خیلی خوب و سنگین مقابل تراکتور سازی و گسترش فولاد در تبریز برگزار کردیم.

وی در ادامه گفت: روز گذشته آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم ملی جوانان برگزار کردیم و بازیکنانم اماده شروع لیگ و بازی مقابل سپاهان هستند.

مجید جلالی در خصوص حاشیه های بازی تراکتورسازی بیان کرد:حاشیه های بوجود آمده در اردوی تبریز تمام شده و خیلی مهم نیست ، با توجه امکانات و تیم های خوب در تبریز ، شاید مجددا در تبریز اردو هم برگزار کنیم و نگاه ها همیشه باید رو به جلو باشد .

رئیس کانون مربیان فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی هم گفت: من هم مانند سایر هموطنانم از  پیروزی تیم ملی و نتیجه ای که مقابل قطر گرفت ،خوشحال شدم، مایل نیستم که اظهار نظری درباره روش و کیفیت بازی تیم ملی در مقابل قطر داشته باشم و تنها و آرزوی موفقیت برای این تیم ملی فوتبال کشورم را دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار