جلالی:در شروع بازی خوب نبودیم/معتقدم داور سعی کرد قضاوت منصفانه ای انجام دهد

سرمربی تیم پیکان گفت:در شروع بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم نیز به خوبی بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیمش برابر گسترش فولاد بیان کرد: سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود و برای به دست آوردن آن خیلی تلاش کردیم، در شروع بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم نیز به خوبی بازی کردیم و حتی فکر می کنم در این نیمه اگر هوشیارتر بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم.
 
 جلالی درباره داوری دیدار گفت:معتقدم داور این بازی تمام سعی خود را کرد تا بتواند داوری خوبی به نمایش بگذارد، از نظر من این تلاش داور مهم است وگرنه یک اوت و یک خطای اشتباه در هر دیداری اتفاق می افتد. اینکه داور بخواهد قضاوت منصفانه ای داشته باشد بسیار مهم است.
 
 وی با اشاره به مصدومیت جدی لئون آیراپتیان تصریح کرد:فکر می کنم این بازیکن دچار اسپاسم عضلانی شده اما فردا باید از پای او ام آر آی گرفته شود تا در این باره بتوان نظر نهایی را گفت.
 
جلالی در پایان درمورد جدایی آرش برهانی از تیم پیکان در فصل نقل و انتقالات زمستانی یاد آور شد: شب گذشته با آرش صحبت کردم، به هرحال او دوست دارد در فضایی باشد که بتواند بازی کند و حق دارد به همین دلیل از تیم ما جدا شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار