جلالی: برابر استقلال خوب بازی می کنیم و نتیجه می گیریم/ فردا پرونده منشا را می بندم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مقابل استقلال می خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم و در کنار آن نتیجه بگیریم.

جلالی: برابر استقلال خوب بازی می کنیم و نتیجه می گیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پیکان تهران اظهار داشت: نمی خواهیم موقعیت خود را به عنوان تیمی خوب از دست بدهیم. هرچه خوب بازی کنیم اما تا نتیجه نگیریم کسی باور نمی کند تیم خوبی هستیم.

علاوه بر فوتبال خوب به دنبال نتیجه گیری مقابل استقلال هستیم، شکست تیم بزرگی مثل استقلال کار ساده ای نیست. باید سخت کوش و متمرکز باشیم. فکر می کنم بتوانیم 2 شکست اخیر را جبران کنیم. 

وی افزود: کنار نیمکت های متفاوت، بازی های متفاوتی را تجربه کرده ام. روزهایی کارم را موفق می بینم که تیمم در کنار انجام یک فوتبال خوب، نتیجه خوبی هم بگیرد.

وی در مورد اینکه مقابل استقلال آیا بازی تدافعی خواهید کرد یا خیر، گفت: قطعا در کنار یک فوتبال خوب در صدد جبران نتیجه هستیم. بازی خوبی مقابل تراکتورسازی ارائه کردیم و همین سبب افزایش روحیه تیممان شده است.

سرمربی پیکان در رابطه با اینکه در سه بازی گذشته یک امتیاز کسب کردید، گفت: اگر به سه بازی اول نیم فصل دوم نگاه کنید تنها یک امتیاز کسب کردیم که در مقایسه با این تعداد بازی در نیم فصل اول 1 امتیاز اختلاف دارد. در دیدار رفت مقابل تراکتورسازی بدترین بازیمان را ارائه دادیم. در بازی برگشت بهترین بازی مان را برگزار کردیم. تیم ما دارای شخصیت جدیدی شده است و با احتیاط بیشتری بازی می‌کنیم.

جلالی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به گادوین منشا بیان کرد: تیم پرسپولیس از 3 هفته گذشته و پیش از آن در صدد جذب گادوین منشا بود اما هیچگاه به طور رسمی اقدام به جذب نکرد و تنها هدفش تخریب روحیه بازیکنانمان بود. فردا به طور قطع پرونده منشا را خواهیم بست و هنوز پیشنهادی به ما نرسیده و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا وی را جذب کنیم.

وی در پایان درباره جدایی برهانی از پیکان گفت: بین من و برهانی هیچ مشکلی وجود نداشت و از لحاظ فنی تصمیم گرفتیم با او قطع همکاری کنیم. برهانی در دو مقطع دچار مصدومیت شد و به دلیل علاقه اش به بازی از تیم ما جدا شد.



در حال تکمیل/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار