کاراته کاهای گناوه‌ای، درخشیدند

کاراته کاهای شهرهای گناوه و ریگ در هفتمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان جام شهدای مدافع حرم در استان مرکزی خوش درخشیدند و به مقام های برتر نایل شدند.

کاراته کاهای گناوه‌ای، درخشیدند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مربی و مسئول سبک این رشته در استان بوشهر روز پنجشنبه اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها 23 نفر که همگی از شهرهای گناوه و ریگ به عنوان نماینده استان بوشهر و با هزینه شخصی خود شرکت کرده بودند، توانستند در رده کمربند زیر قهوه ای، صاحب 2 مدال طلا، 7 نقره و 9 مدال برنز شوند و کاپ اخلاق را نیز کسب کنند.

امید بهمنیاری افزود: باتوجه به اینکه قراراست رقابت های جهانی این رشته در مرداد ماه سال آینده به میزبانی استان اصفهان برگزارشود، از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار حمایت و مساعدت مالی داریم.

وی یادآور شد: دراین رقابت ها حسین خرم آبادی و علی نعیمی به مقام اول رسیدند و محمدرضا امیدی، محسن شعبانی،علی حسنی، مهرشاد رستمی، سید ابوالفضل موسوی، سید رضا موسوی و سعید بهمنیاری در رتبه دوم قرار گرفتند و حسین پارسا، مهرداد محمدی بندر ریگی، مهدی ضرغام پور، احسان ابراهیمی، احمد شادزی، مصطفی لیراوی، مهدی برهقی، مرتضی بابا حسنی و سید امیر حسین موسوی نیز سوم شدند.

وی از زحمات و تلاش های نعمت الله امیدی عضو هیات رئیسه و رئیس هیات کاراته بندرریگ برای حضور هر چه بهتر تیم در این دوره از رقابت ها که در هفته جاری برگزارشد، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.