بوشهر؛

سفر وزیر ورزش و جوانان به بوشهر

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه 18 آذر برای افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور به بوشهر سفرمی کند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر برای افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در روز پنجشنبه 18 آذر خبر داد.

احمد بهروزیان‌فر با بیان اینکه مسعود سلطانی‌فر در این سفر ضمن بررسی مسائل و مشکلات ورزشکاران و جوانان استان بوشهر، بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور را که 32 هزار مترمربع مساحت دارد و با سرمایه‌گذاری 178 میلیارد ریال ساخته شده است افتتاح می کند.

وی اعتبارات این مجموعه ورزشی را از محل سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگان در سال 90 عنوان و اضافه کرد: این مجموعه ورزشی دارای سالن سقف کوتاه، زمین چمن استاندارد، سکوی تماشاچی، روشنایی کامل، خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت 120 نفر و سالن چند منظوره 1500 نفری با تمام امکانات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر آغاز مسابقات همگانی طرح فجر امید در استان را از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوان بیان کرد وادامه داد: این مسابقات با شرکت 500 تیم ورزشی در 210 زمین چمن مصنوعی احداثی در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود.

 بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر نشست با سمن‌ها و جوانان و هیئت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر است.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه 56 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان بوشهر وجود دارد گفت: این ورزشکاران در قالب 43 هیئت استانی 380 هیئت شهرستانی و 700 باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.