انتقاد مدیر عامل سابق استقلال به منصوریان؛

افشارزاده: منصوریان فکر نتایج استقلال باشد بهتر است/هر بازیکنی خواست گرفتم اما نتیجه نگرفت

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: منصوریان بهتر است به جای محکوم کردن مدیران قبلی به فکر نتایج تیم خود باشد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه مدیران قبلی استقلال در محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات مقصر هستند، اظهار داشت: منصوریان بهتر است به جای محکوم کردن مدیران قبلی به فکر نتایج تیم خود باشد. در زمان مدیریتم تمامی بازیکنان مورد نیاز را برای او جذب کردیم اما استقلال نتوانست نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: چند ماه است از استقلال رفتم و دیگر مسئولیتی ندارم. در هر صورت باید پول شیحی را پرداخت می کردند. من هیچ وقت درباره فتح اله زاده حرف نزدم و بهتر است منصوریان به جای محکوم کردن به فکر نتایج باشد. در زمان مدیریتم تعدادی از پرداختی های بازیکنان خارجی را انجام دادم و تنها چند بازیکن مانده بود که باید مدیریت جدید به همراه توفیقی آنها را اداره می کرد تا مشکل پیش نیاید، چرا که توفیقی در جریان بود و باید از او کمک می گرفتند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: اصلا بهتر است صندلی ریاست را به منصوریان بدهند، به نظر می رسد او مدیریت را بیشتر دوست دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن ملکی
۱۵:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
مشکل اصلی و اساسی استقلال نه مدیر عامل و نه بازیکنانانه بلکه شخص علیرضا منصوریانه که بجز مسایل فنی در بقیه امور دخالت میکنه البته بار فنی خودش رو هم کاملا نشون داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
نه بابااااااا....
آخرین اخبار