با دعا بازیکنانم را سرپا نگه می دارم!

منصوریان: فکر توطئه در استقلال هم خطرناک است/ بعید می دانم رای فیفا تغییر کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم توطئه‌ای در باشگاه استقلال وجود نداشته باشد چراکه فکر کردن به این امر هم خطرناک است.

منصوریان: پیکان سخت می بازد/ به دنبال شادی هواداران هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و پیکان گفت: بازی سختی پیش رو داریم. ما دو نیمه خیلی بد از شروع فصل داشتیم. یک نیمه بدمان در بازی رفت مقابل پیکان رقم خورد. تیم جلالی را می شناسیم. وی استاد من است و کادرفنی خوبی دارد. از گروه آنالیزم تشکر می کنم چراکه به خوبی پیکان را آنالیز کردند. سعی می کنیم مانند بازی صنعت نفت فوتبال قابل قبولی انجام دهیم. پیکان حریف سرسخت و سخت ببازی است.

وی درباره اعتقادش به جوانان و این که آیا بازهم از حسینی دروازه بان جوان تیمش استفاده می کند یا خیر، تصریح کرد: کادرفنی ما 9 نفره است. از فریبا و عبداللهی 2 سرمربی سابق خود در این کادرفنی استفاده می کنیم. هر تصمیمی امشب گرفته شود در بازی فردا همان را اجرا می کنیم. دنبال شادی هواداران هستیم و نفراتی را انتخاب می کنیم که برای هواداران شادی به ارمغان آوریم.

منصوریان در خصوص محرومیت استقلال از نقل و انتقالات بیان کرد: بخشی از تمرکز تیم ما بر هم ریخته و این اتفاق به هیچ عنوان شایسته استقلال نیست. امروز صبح با افتخاری مدیر عامل باشگاه جلسه‌ای برگزار کردیم، قطعا با عوامل این اتفاق برخورد می‌کنیم با جذب جپاروف و آندو تیموریان روحیه شادی به تیممان تزریق شد اما این اتفاق سبب گردید تا باز هم روحیه هواداران و بازیکنان کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد:  بعد از بسته شدن نقل و انتقالات فیفا می‌توانیم دو بازیکن آزاد جذب کنیم اما به نظرم بعید می‌رسد رای فیفا شکسته شود.

وی افزود: می‌دانم هواداران استقلال از این اتفاق ناراحت هستند اما این اتفاق در باشگاه استقلال بی سابقه نیست و پس از  صحبت با افتخاری تصمیم گرفتیم تا با عوامل این اتفاق برخورد جدی کنیم. باید در بخش حقوقی و بین‌الملل باشگاه‌ها بازنگری جدیدی انجام دهیم تا دیگر این اتفاقات در فوتبال کشورمان رخ ندهد. هر اتفاقی در این باره در باشگاه رخ داد به من اطلاع ندادند و کاملا از این موضوع بی اطلاع هستم. امیدوارم توطئه‌ای در باشگاه استقلال وجود نداشته باشد و بتوانیم با قدرت کارمان را انجام دهیم.

سرمربی استقلال تهران درپاسخ به سوالی مبنی براین که چرا از این اتفاق بی‌خبر بودید و آیا توطئه‌ای در باشگاه علیه شما رخ داده بیان کرد: سؤال عجیبی کردید! هر اتفاقی افتاده به من خبر ندادند و از این موضوع هیچ اطلاع نداشتم. نمی‌دانم هرچه سنگ است مقابل پای لنگ ما می‌افتد با این حال همچنان به رفع محرومیت امیدوارم. البته قسمت دوم صحبت‌های شما حتی تصورش هم خیلی خطرناک است. با افتخاری جلسه داشتم و قرار شد به شدت با افرادی که کوتاهی کردند، برخورد شود. نباید اهم‌ فی‌الهم صورت گیرد. هوادار مهم است. وقتی کوتاهی شده تنبیه هم باید باشد. 

منصوریان در خصوص بسته شدن پرونده نقل و انتقالات گفت: روزنه امید ما در خصوص موضوع ممنوعیت از نقل و انتقالات زمستانه جذب دو بازیکن آزاد است و امیدوارم به یاری حق بتوانیم آنها را جذب کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص غیبت جونز در تمرین استقلال گقت: این مربی در حال استراحت است و هر وقت از ما پولی خواست نتوانستیم آن را پرداخت کنیم. اگر اشتباه نکنم دو ماه و بیست و پنج روز از حقوق این مربی گذشته بود و ما نتوانستیم آن را پرداخت کنیم. اما وقتی پول به باشگاه رسید به مسئولان گفتم حقوق 2 ماه دیگر وی را هم پرداخت کنند. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و امیدوارم وی تا چند روز دیگر به ما اضافه شود.

وی در خصوص مذاکرات برخی تیم‌ها با جپاروف و شهباززاده بیان کرد: کار تمیز و جوانمردانه‌ای نیست. جپاروف با ما قرارداد 18 ماهه دارد و می‌توانیم در دو فرصت نقل و انتقالاتی قرار داد آنها را رسمی کنیم. بیش از آغاز لیگ شانزدهم خواستار جذب عزت‌الله پورقاز بودیم که وقتی فهمیدیم این بازیکن به استقلال خوزستان تعهد اخلاقی دارد، قید پورقاز را زدیم و به دنبال جذب مدافع دیگری رفتیم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زند یا خیر پاسخ داد: در صورتی به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنم که وضعیت بدنی بازیکنانم آماده باشد و بتوانم در فاصله زمانی 3 الی 4 روز بازی‌های سنگینی را انجام دهند. برای انتخاب ترکیب 11 نفره تیم ابتدا به سیستمهای جی پی اس نگاه می‌کنیم و اگر بازیکنی به فاکتورهای لازم رسید در ترکیب ما قرار می‌گیرد.

منصوریان در پایان درباره وضعیت جابر انصاری وهرایر مگویان گفت: متاسفانه با اولین بارش برف یا باران اجازه تمرین در استادیوم آزادی را به ما نمی‌دهند و مجبور می‌شویم به کمپ حجازی برویم. فضای تمرینی خوبی داریم اما وضعیت چمن به هیچ وجه خوب نیست و نمی‌توانیم تمرینات با توپ را انجام دهیم. نوروزیقسم داده که در کمپ حجازی بدون توپ تمرین کنیم. نمی دانم چه گونه سه تمرین آخر خود را بدون توپ انجام دهیم.  زمانی که می‌خواهیم تمرین را در کمپ آغاز کنیم، قل هو الله احد می‌خوانیم و شاید این آیه روی مگویان تاثیری نداشته که سبب مصدومیت وی شده است


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار