شما که مهدوی کیا نیستی آقای شهباززاده؟

ستاره شدن مقاومت می خواهد و موفقیت پشت صبر و تلاش است فوتبال و غیره ندارد، بهایی دارد که باید پرداخت.

شما که مهدوی کیا نیستی آقای شهباززاده؟به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، می گویند سجادشهباززاده جدایی خود را از باشگاه ترکیه ای قطعی کرده و حالا دارد مذاکره می کند که به ایران برگردد. از آنجایی که انتقال او به استقلال امکان پذیر نیست صحبت از تراکتورسازی یا دیگر تیم هایی است که می توانند مقصد بعدی او باشند.

این وسط اما از مهاجم سرگردان و از اینجا رانده و از آنجا مانده این روزهای فوتبال ایران کسی نمی پرسد که اگر قرار بود به ترکیه برود تا سر شش ماه برگردد ، پس چه رفتنی بود؟

 در سال منتهی به جام جهانی به ترکیه رفتی تا هم بازی نکنی و هم دیده نشوی و هم روحیه ات پایین تر بیاید و هم جایگاهت را به مهاجمان دیگر بدهی و دیگر برای حضور در  تیم ملی هم بختی نداشته باشی! خب چرا رفتی؟

مهدوی کیا در هامبورگ یک سال جهنمی را داشت.بازی اش نمی دادند ، کاپیتانش نکردند و با تمام وجود نادیده اش گرفتند تا برود و دیگر پشت سرش را هم نگاه نکند اما ماند،ماند و جنگید و کوتاه نیامد و کنار نرفت و آنقدر در تمرینات عالی کار کرد که دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگشت. البته قیاس غلطی است چون شما که مهدوی کیا نیستی آقای شهباززاده!
ستاره شدن بها دارد و باید پرداختش فرار تنها راه نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار