آغاز مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور در بندر بوشهر

مسئول ایمنی و آتش‌نشانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مسابقات عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور با نام جام دریانوردان با شرکت ۱۱ تیم به‌میزبانی بندر بوشهر آغاز شد.

آغاز مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور در بندر بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم رضازاده بعدازظهر امروز در آغاز اجرای مسابقات عملیاتی آتش‌نشانان بنادر کشور در بوشهر با تاکید بر تقویت بنیه جسمی و عملیاتی آتش‌نشانان اظهار داشت: بنادر  ضمن داشتن آتش‌نشانان عملیاتی از تجهیزات پیشرفته و مدرن در این عرصه برخوردارند.

وی با اشاره به اجرای این عملیات در بندر بوشهر تصریح کرد: دهمین دوره مسابقات عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور با نام جام دریانوردان از امروز با شرکت 11 تیم به‌ میزبانی بندر بوشهر آغاز شد.

مسئول ایمنی و آتش‌نشانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه این دوره از مسابقات 2 روزه است افزود: تیم‌هایی از بنادر بوشهر، خارگ، شهید باهنر، شهید رجایی، خرمشهر، آبادان، بندر امام، انزلی، نوشهر، امیرآباد و لنگه  در مدت 2 روز هم رقابت می‌کنند.

رضازاده هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ آمادگی جسمانی  آتش‌نشانان دانست و خاطر‌نشان کرد: ایجاد نشاط در کارکنان آتش‌نشانی بندرهای کشور و آمادگی برای صیانت از جان و اموال مراجعان و کارکنان از دیگر اهداف برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور در بندر بوشهر است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش آب‌رسانی در ارتفاع، آب‌رسانی در سطح و دو امدادی و خاموش‌کردن تشتک برگزار می‌شود تصریح کرد: در پایان سه تیمی که در مجموع عملکرد بهتری داشته باشند به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.