تجهیزات آتش‌نشانی و ایمنی بنادر استان بوشهر افزایش می‌یابد

مدیرکل بنادر و دریانوردی ‌بوشهر گفت: این استان ‌از ظرفیت بالایی در حوزه تجارت دریایی برخوردار است که در این راستا امکانات و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی این بنادر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تجهیز بنادر استان بوشهر به امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته برای ارتقا ایمنی خبرداد و گفت: با توجه به جایگاه مهم بنادر استان بوشهر در فعالیت‌های اقتصادی و بندری ارتقا ایمنی این بنادر دستور کار قرار دارد که در این راستا امکانات و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی این بنادر افزایش می‌یابد.

بنچاری با قدردانی از حضور آتش‌نشانان بنادر کشور به بوشهر گفت: بدون شک برگزاری این مسابقات نقش مهمی در ارتقا توانمندی این افراد دارد.

محمد مهدی بنچاری صبح امروز در جمع  آتش‌نشانان بنادر مختلف کشور در بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات آتش‌نشانان بنادر  در بوشهر با بیان اینکه این استان دارای بیشترین سواحل در حوزه خلیج فارس است اظهار داشت: مرز دریایی استان بوشهر با آب‌راه مهم و استراتژیک خلیج فارس بیش از 937 کیلومتر است که این مهم ظرفیت فعالیت بندری این استان افزایش داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای بیش از 13 بندر تجاری و اقتصادی است تصریح کرد: 13 بندر مهم تجاری در استان بوشهر فعالیت می‌کند که بیشترین حجم صادرات غیر نفتی و نفتی کشور از بنادر این استان صورت می‌گیرد.
دبیر اجرایی این مسابقات  با بیان اینکه مسابقات آتش‌نشانان بنادر کشور در دو روز در بندر بوشهر برگزار شد اظهار داشت: در این مسابقات دو روزه که آتش‌نشانان 11 بندر کشور حضور دارند  تیم‌های بنادر خرمشهر، بوشهر و بندر امام به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند.

محمد شکیبی‌نسب هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط در کارکنان آتش‌نشانی بندرهای کشور و آمادگی برای صیانت از جان و اموال مراجعین و کارکنان عنوان کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.