ایرانشهر؛

کشف 522 کیلو مواد مخدر توسط پلیس ایرانشهر

522 کیلو مواد مخدر توسط پلیس ایرانشهر کشف شد.

کشف 522 کیلو مواد مخدر توسط پلیس ایرانشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح تشدید فعالیت های انتظامی و دستگیری 19 سارق و کشف 522 کیلو مواد مخدر توسط ماموران انتظامی خبر داد. 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح تشدید فعالیت های انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان موفق به دستگیری 19 سارق، کشف 522 کیلو و 380 گرم مواد مخدر و دستگیری 12 نفر مرتبط با کشفیات موادمخدر طی یک هفته گذشته شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در این راستا، مأموران انتظامی شهرستان موفق به کشف و توقیف محموله های قاچاق کالا به ارزش 45 میلیارد ریال، دستگیری 45 نفر و توقیف 56 دستگاه خودرو مرتبط با کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان شده اند.
  
جلیلیان تصریح کرد: طی اجرای این طرح تعداد 10 دستگاه خودرو و 31 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: کلیه این اقدامات با همکاری شهروندان و در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، ایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار