ایرانشهر؛

کشف بیش از 44 کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف 44 کیلو و 780 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین،دستگیری 3 نفر قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو درایرانشهر خبر داد.

کشف بیش از 44 کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) در حین بازرسی از خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک که در بازرسی از آن مقدار 30کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز گردیده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ضمن اشاره به کشف مقدار 4 کیلو و 300 گرم هروئین توسط مأموران انتظامی پاسگاه دامن از یک دستگاه خودرو پژو تصریح کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، مأموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان فردی را که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کرد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، مقدار 10 کیلو و 480 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل وی کشف کردند.

جلیلیان ضمن اشاره به دستگیری 3 متهم و توقیف دو دستگاه خودرو در مأموریت های فوق افزود: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام حوزه استحفاظی، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، ایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار