کنارک؛

کشف محموله قاچاق میلیاردی در کنارک

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

کشف محموله قاچاق ميلياردي در کنارک
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ غلام شهرکی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پاکسازی مناطق آلوده توسط ماموران پلیس این شهرستان اجرا گردید.   

وی افزود: ماموران انتظامی با کنترل محور های مواصلاتی و ایجاد ایست بازرسی مقطعی در بازرسی خودروهای عبوری از 10دستگاه خودروی سبک و سنگین انواع کالای قاچاق شامل ، لوازم خانگی ، برنج ، سوخت ، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی به ارزش یک میلیاردو200 میلیون ریال را کشف کردند.   

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک تصریح کرد: در این مدت تعداد هشت دستگاه موتور سیکلت سرقتی ، یک قبضه سلاح شکاری و مهمات مربوطه نیز کشف شد.   

سرهنگ "غلام شهرکی " افزود: در مدت اجرای این طرح 13 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.   

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان كالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد كرد و اجازه جولان و سركشی به آنها نخواهد داد كه در این خصوص پلیس نیازمند همكاری عموم مردم است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشف ، محموله ، قاچاق ، کنارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار