توقیف محموله قاچاق 390 میلیون ریالی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش 390 میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

توقیف محموله قاچاق 390 میلیون ریالیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ  دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری طی چند مرحله موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع لوازم تزئیناتی خودرو، سیگار خارجی، لاستیک و باطری خودرو، انواع قرص و دارو ، لوازم آرایشی بهداشتی و انواع موادخوراکی با برند خارجی به ارزش 390 میلیون ریال شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به دستگیری پنج متهم و توقیف پنج دستگاه خودرو در این راستا تصریح کرد: رانندگان خودرو به همراه کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و از شهروندان میخواهیم در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در بحث كالای قاچاق، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی ، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار